ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

گذری بر زندگی شهید دکتر مصطفی چمران

31 خرداد؛ سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

‹‹‌چمران عزیز با عقیده پاک و خالص غیر وابسته به دستجات و گروههای سیاسی و عقیده به هدف بزرگ الهی، جهاد در راه آن را از آغاز زندگی شروع و به آن ختم کرد. او در حیات با نور معرفت و پیوستگی به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثار کرد.›› (پیام امام به مناسبت شهادت چمران)

هنر آن است که بی‏هیاهوهای سیاسی، و «خودنمایی»های شیطانی، برای خدا به جهاد برخیزد و خود را فدای هدف کند نه هوی، و این هنر مردان خداست.

ادامه مطلب ...

وصیت نامه شهید چمران خطاب به امام موسی صدر

مرد فضایی

وصیت نامه شهید چمران خطاب به امام موسی صدر

اشاره
 

متنی که در زیر می خوانید، وصیتنامه ای از سردار رشید اسلام، شهید دکتر مصطفی چمران است که خطاب به امام موسی صدر نگاشته شده است. این وصیتنامه در 29 خرداد سال 1355 تنظیم گردید یعنی در سیاه ترین روزهای جنگ داخلی لبنان، که از یکسو نیروهای فلسطینی و احزاب چپ لبنان با سوریه درگیر شده بودند؛ و از سوی دیگر احزاب دست راستی و در رأس آنها فالانژیستها، با سوءاستفاده از غفلت جبهه ملی و اسلامی لبنان، مناطق آنان را مورد هجوم قرار داده بودند. در چنین روزهایی که از آنها به عنوان دومین دوره جنگ داخلی نام برده می شود، امام صدر به دکتر چمران مأموریت داد تا برای سازماندهی مقاومت شیعیان، راهی شهرک نبعه گردد. و این وصیتنامه قبل از عزیمت تنظیم گردید.
ادامه مطلب ...

چمران مرد بی ادعا

  چمران مرد بی ادعا  

 

من‏المؤمنین‏رجال‏صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی‏نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا.

«قرآن کریم- الاحزاب آیه23»

31 خرداد ماه سالروز شهادت بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی شهید مصطفی چمران است. دکتر چمران در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نمونه ایمان و اعتقاد واقعی، پاکی نفس، فداکاری و مظلومیت شناخته می شود و به حق هم شایسته این القاب است.

ادامه مطلب ...

بیانیه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان به مناسبت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران دوباره خاطره رأی به رئیس جمهور ایران در فروردین 1358 را تکرار کردند، حلاوت و شیرینی و نشاط برآمده از این حماسه بزرگ آنقدر عظیم است که رهبر انقلاب آن را «جشن حقیقی» نامیدند. این بار نیز ایران اسلامی در روز جمعه شاهد حماسه‌ای بی‌نظیر بود. ملت بزرگ ایران با حضور سرنوشت‌ساز خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، ضمن تحکیم اصول و مبانی مردم‌سالاری دینی، در عمل پایبندی خود را به رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اثبات کردند و به دعوت رهبری لبیک گفتند. انتخاب رییس‌جمهور دهم، گزینشی سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده برای تداوم مسیر انقلاب بود و ملت ایران در مقابل امتحانی بزرگ قرار گرفته و سربلند از آن بیرون آمدند. در واقع رهبری، مردم و گفتمان انقلاب و امام پیروز این انتخابات و جریان تجدیدنظرطلب، قدرت‌طلبان، جریان‌های مخالف و معاند و قدرت‌های سلطه‌گر که در رویای انقلاب مخملی در ایران اسلامی بودند، شکست خوردگان این انتخابات هستند.

 اما شکست خوردگان انتخابات و کسانی که شعارها، برنامه و مشی انتخاباتی آنان مورد اقبال مردم قرار نگرفته است، این حادثه عظیم را به ذائقه ملت تلخ نمودند. اگرچه رأی منتخب ملت با رقبا فاصله ای بسیار دارد و این واقعه خود گواه حقانیت و سلامت انتخابات است. اما مبهوت شدگان از نتیجه آن راه دیگری برگزیده اند، عدم پیگیری اعتراض قانونی، صدور بیانیه آشوب طلبانه، عملیاتی کردن سناریو از پیش طراحی شده، ساماندهی ضد انقلاب داخلی، قانون ستیزی، ایجاد خوراک جهت رسانه های دشمن، تخریب اموال عمومی و ... بخشی از اقدامات مدعیان جمهوریت قانون گرایی و دموکراسی است که در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم.

نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی پر ظرفیت است و حوادث اخیر بخشی از جزئی ترین حوادثی که در 30سال گذشته مشاهده کرده ایم، اما ماحصل این حوادث و ثبت تاریخی آن برای مدعیان دیروز انقلاب ننگ ابدی خواهد بود.

ملت ما ثابت نموده اند، با کسانی که خود را صاحب و همطراز انقلاب می دانند عقد اخوت نبسته اند و به محض انحراف هر کسی از اصول و ارزشهای انقلاب وی را در حاشیه قرار خواهند داد. انتخابات اخیر نیز نمونه عینی تبلور این داده بود.

 بسیج دانشجویی دانشگاه ها استان کرمان ضمن تبریک این پیروزی کم نظیر به رهبر انقلاب اسلامی و ملت آزموده ایران، از شورای محترم نگهبان، قوه قضائیه و دادستان کل کشور می خواهیم عاملان اصلی حوادث اخیر را بر مدار قانون بگردانند و مجرم اصلی حوادث را به ملت معرفی نمایند. علل اصلی عدم تمکین مدعیان مردم سالاری به رأی مردم را افشاء نمایند و با سناریو طراحی شده روزهای اخیر برخورد حقوقی و قضایی نمایند و پشت پرده آن را علنی نمایند.

در پایان دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان همچون همیشه آمادگی خود را برای پاسداری از رأی ملت و اصول انقلاب اسلامی اعلام می دارند و همچون دیدبانی آماده حوادث را بررسی و خط نفاق را معرفی و چشم فتنه را کور خواهند کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان

25/3/88

خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از مادر بزرگوارشان

به مناسبت روز مادر;

خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از مادر بزرگوارشان

  

به گزارش جهان،پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز مادر گوشه هایی از خاطرات رهبر معظم انقلاب از والده مکرمه شان را منتشر کرد که بخشهایی از آن را در ادامه می خوانید:

1
پدر و مادرم، پدر و مادر خیلى خوبى بودند. مادرم یک خانم بسیار فهمیده، باسواد، کتابخوان، داراى ذوق شعرى و هنرى، حافظ شناس - البته حافظ شناس که مى‌گویم، نه به معناى علمى و اینها، به معناى مأنوس بودن با دیوان حافظ - و با قرآن کاملاً آشنا بود و صداى خوشى هم داشت.

ادامه مطلب ...

نماهنگ بسیار زیبای وطن

نماهنگ بسیار زیبای وطن

1،8 مگابایت

داتلود کلیپ تصویری

 

شادی روح شهدا صلوات

نماهنگ دکتر احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد

رای اول من است

خادم جان به کف ...

وطن است وطن است وطن است

همچون عضو یک بدن

پی کوری چشم دشمن

رای تو رای من

همه تقدیم سرباز وطن

2،1 مگابایت

دانلود کلیپ تصویری

 

شادی روح شهدا صلوات

شعر طنز جدید در مورد دولت نهم

با سلام و درود بر محمود!

با تو دیگر نمی توان آسود

4 سال است سود یعنی کشک

به محافل ورود یعنی کشک

4 سال است دوستی تعطیل

حرکت زیر پوستی تعطیل

4 سال است گفتمان ممنوع

دست دادن به بانوان ممنوع

3،2 مگا بایت

دانلود کلیپ تصویری

1،3 مگابایت

دانلود کلیپ صوتی

 

شادی روح شهدا صلوات

نرم افزار جامع دکتر احمدی نژاد برای موبایل

نرم افزار جامع دکتر احمدی نژاد برای موبایل

254 کیلوبایت

دانلود نرم افزار

 

شادی روح شهدا صلوات

همایش حامیان جیگردار نژاد در مصلی بزرگ تهران

آقای دکتر به دلیل ازدحام جمعیت و خطر برای حامیانش نتواسنت سخنرانی کند! بنده هم یک سری فیلم گرفتم بیشتر از شعار های حامیان دکتر در مراسم هست! اگر  دوستی فیلم های بهتری هم از سخنرانی افرادی که آمده بودند گرفته، لطف کند برایمان ارسال کند

موسوی موسوی مترسک....  دانلود کلیپ تصویری

آزادی اندیشه با...دانلود کلیپ تصویری

پرونده ها رو میره هی میگه....دانلود کلیپ تصویری

هاشمی حیا کن...دانلود کلیپ تصویری

سید آمریکایی....دانلود کلیپ تصویری

محمود احمدی دوست داریم...دانلود کلیپ تصویری و دانلود کلیپ تصویری

این هم بعد از مراسم مصلی که تا میدان ولیعصر ادامه داشت

خامنه ای زنده باد احمدی پاپینده باد....دانلود کلیپ تصویری

اینجا میشه گفت که تفاوت حامیان موسوی که در فاطمیه می رقصند و پایکوبی می کنند ولی حامیان احمدی نژاد....دانلود کلیپ تصویری

این هم سندی بر دروغگویی میرحسین موسوی

روزنامه ایران تیتر زد...بانک مرکزی: موسوی دروغ می گوید

موسوی دروغگو..موسوی دروغگو....دانلود کلیپ تصویری

 

شادی روح شهدا صلوات التماس دعا مبارز(یک بچّه مسلمان)

قیام پانزده خرداد

قیام پانزده خرداد

مقدمه

این که، چه عواملی در پیروزی انقلاب اسلامی و واژگونی رژیم 2500 ساله ی شاهنشاهی، نقش اصلی و اساسی داشته اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از سال 1341 که نهضت مقدس امام خمینی قدس سره آغاز شد، تا سال 1357 که این نهضت به ثمر رسید با ظهور انقلابی بی نظیر که ثمره ی آن تحقق نظام جمهوری اسلامی بود، همواره تنی چند از عالمان مجاهد، با یاری مردم فقیر و زجر کشیده، خود را به آتش و خون زدند و با تحمل سختی های بسیار مبارزه را تا پیروزی نهایی ادامه دادند.

ادامه مطلب ...