ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

پاره‌کردن عکس امام و... ما رأیت الا جمیلاً

پاره‌کردن عکس امام و... ما رأیت الا جمیلاً

به عکس امام توهین شده است. اما در تلخی این اتفاق، باید که زینب‌وار، جز زیبایی را ندید!.


به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، سید محمدجوادمیری نویسنده وبلاگ "پلخمون "، مطلبی را با عنوان "پاره‌کردن عکس امام و... ما رأیت الا جمیلاً " را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش در بخشی از این مطلب آمده است:
به صورت امام توهین شده است. و این مقدمه‌ای است برای رسوایی جریانی که سال‌هاست دارد به سیرت امام توهین می‌کند؛ گاهی در قالب به موزه فرستادن اندیشه خمینی، گاهی در زیر چهره متظاهرانه خط امامی، و اخیراً با پشت پا زدن به میراث‌های معنوی امام یعنی "جمهوری " اسلامی و "ولایت فقیه ".
در چشم مردم، آن چه با عکس امام رفته، نمودی کوچک خواهد بود از خطی که این سال‌ها راه را بالعکس امام رفته؛ جریانی که به بیت امام چسبیده و نوه و نواده امام را دیده، اما به لج، "منا اهل البیت " بودن نائب و نماینده امام را ندیده و حالا مدعیان خط امام -چه از پاره کردن عکس امام خشنود باشند و چه ناخشنود- باید بپذیرند که وحدت سیاسی‌کارانه‌شان با جماعت ضدانقلاب، میوه‌ای سالم‌تر از این نمی‌دهد. و باید منتظر باشند که دست‌های آلوده به خونشان برای مردم رو شود؛ دست‌هایی که سال‌هاست در حال سر بریدن آرمان‌های امام بوده است.
به عکس امام توهین شده است. و این توهین، "جُهد العجوزه "های سیاسی‌ای است که از آشتی مردم با آرمان‌های امام به حرص و جوش افتاده‌اند. جمهور مسلمانان ایرانی، بی‌اعتنا به اقلیت دین‌گریز غرب‌زده سال‌هاست که به مدد نفَس قُدسی خمینی زمانه، به احیای ارزش‌‌های زمانه خمینی برخواسته‌اند. و این چیزی نیست که این اقلیت خودبزرگ‌بین تاب تحملش را داشته باشد.
از نو برخواستن موج انقلاب اسلامی، جماعت روشن‌اندیش روان‌پریش را موجی‌تر از گذشته کرده. و جماعت موج‌گرفته این بار از دست کابوی‌های آمریکا و روباه‌های بریتانیا، نسخه پارس‌کردن و هار‌شدن و زخم‌زدن و چنگ‌انداختن را گرفته‌است. باید به خیابان‌ها ریخت تا شیرینی ابرقدرتی بزرگترین جمهوری دنیا در کام‌ها زهر شود؛ باید ضجه موره کرد و پاچه گرفت، تا بی‌آبرویی نخبگان بیگانه از مردم، در آب گل آلود فتنه گم شود؛ باید کم نیاورد و در عوض سیلی‌ای که جمهور مردم به صورت اقلیت مغرور نواخته، همه چیز را از سر انتقام، شکست و درید و خُرد کرد، از عکس خمینی گرفته تا محبوبیت خامنه‌ای. عربده‌های جماعت متوهم، امروز از سر ترس و حسد است و نه دلیری و اعتمادبه‌نفس. و این "ترس و حسد "، انعکاس پیوند "پرمهابت و رشک‌انگیز "ی است که در این سو برقرار شده‌است؛ پیوند امت با امام و جمهوریت با اسلامیت.
مردم، دموکراسی، جمهوریت، نهادهای انتخابی، اخلاق، قانون، احترام به رأی اکثریت، ... این‌ها آخرین نقاب‌های جماعت متوهم مغرور -مشهور به روشنفکران- بود، آخرین دکان‌های کاسبی ثروت وقدرت، و آخرین سنگرهای تظاهر و ریاکاری. و وقتی این‌ها هم از دست برود، برای مظلوم‌نمایی چه می‌ماند جز عریان شدن و عربده کشیدن؟ که "الغریق یتشبث بکل حشیش ".
به عکس امام توهین شده است. اما در تلخی این اتفاق، باید که زینب‌وار، جز زیبایی را ندید. جماعت متوهم مغرور، حالا دیگر عریان و گریان هم شده است؛ از بیم جمهوری‌ای که آنان را برنگزیده، از ترس احیای خط امامی که به جای توجیه آرمان‌های بی‌یال و دم و اشکم آنان سرخط رهبر انقلاب را دنبال می‌کند، و از دلشوره‌ی جنون‌زایی که نسبت به آینده تاریک خود پیدا کرده است.
خسروپرویز، شاه شاهان، خسرو خسروان، نامه پیغمبر تازه سر بر آورده در میان تازیان پاپتی را پاره کرد. و اندکی بعد، به دعای پیامبر، آن گونه سلطنتش پاره شد که شد... به صورت امام توهین شده است؛ دیری نمی‌پاید که میوه‌های انفعال و انحراف مدعیان خط امام نمایان‌تر شود و آخرین نقاب‌ها بر صورت تحریف‌گران سیرت امام دریده شود.

جنگ در فضای مجازی

جنگ در فضای مجازی  


 

خبرگزاری فارس:استفاده از فضاهای مجازی که بخصوص در بحبوحه ناآرامی‌ها یا تنش‌های اجتماعی سیاسی در کشورها همواره مدنظر دشمن و در چارچوب جنگ روانی و سایبر قرار داشته و دارند و در چارچوب آن سعی می‌شود افکار عمومی را به رسانه‌ها و منابع بومی بی‌اعتماد کرده و به شایعات، اخبار جهت‌دار و منفی دامن زده شود.

ادامه مطلب ...

منجی موعود در بازی‌های رایانه ای

منجی موعود در بازی‌های رایانه ای
همان کسی که شیعیان او را مهدی ،مسیحیان او را عیسی ،زرتشتیان او را سوشیانت وقومهای دیگر او را با نامهای دیگر می خوانند.تمامی منتظران ظهور به مرحله ای معتقدند که یک ضد منجی که عصاره تمام شرارتهاست و تمامی نیروهای شیطانی را به همراه خود دارد و مهمترین مانع منجی موعود است.
یکی از اصول مشترک بین تمام ادیان الهی و اساطیر باستانی اقوام مختلف ،مبحث منجی موعود و آخر الزمان می باشد.
ادامه مطلب ...

سایبر تروریسم

سایبر تروریسم
امنیت شبکه های سایبری و کلیه سیستم های رایانه ای در هر کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است.تقویت زیرساخت های سایبری همچنین جایگاه ویژه ای در پدافند غیر عامل که به تازگی از سوی مراجع ذی صلاح در ایران ابلاغ شده است، دارد. اتخاذ تدابیر امنیتی در زمینه فناوری های رایانه ای و سایبرنتیک مهم ترین اقدام برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در برابر هر گونه اقدامات تروریسم سایبری می باشد.
ادامه مطلب ...

یاد و خاطره شهدای 16 آذر گرامی باد

و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین

اغتشاشگران شک نکنند که تمام آنچه در این چند ماه نه بل چند سال نه بلکه چند ده سال اخیر بر سر نظام مقدس جمهوری اسلامی آورده اند را در روز 16 آذر یکسره تسویه خواهیم کرد.

به دوستان سبز اموی خودتان بگویید که 16آذر خواب دانشگاه آمریکایی را بر سرشان خراب خواهیم کرد. بهتر است که اصلاً دانشگاه را از ذهن نحسشان پاک کنند چرا که این مکان مقدس جایگاهی برای افکار سکولار پرور و وطن فروشانه آنها نیست.

به دوستان سبز علوی خود نیز میگوییم که از 10 صبح در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران، بر ضد وطن فروشان اموی و استکبار جهانی شعار خواهیم داد.

و در پایان آن پدر پیر معنوی جنبش سبز اموی،-آمریکا- به گفته امام امت هیچ غلطی نمی تواند بکند چه برسد به اندک نوچه های خوار و ذلیل گشته اش...



از طرف دانشجویان سبز علوی و نبوی

رسانه شمایید، به دوستانتان خبر دهید... 

 

                                                                                                           با تشکر  

مدیریت ایمان نیوز

عید غدیر خم

عید غدیر خم بر دوست داران محمد و شیعیان علی مبارک 

 

 

گروه ایمان نیوز به زودی با انبوهی از مطالب به روزرسانی خواهد کرد   

به یادتان هستیم منتظرمان باشید

نگاهی به چگونگی شکل گیری بسیج دانشجویی

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه

نگاهی به چگونگی شکل گیری بسیج دانشجویی

در آغازین روزهای پس از دفاع مقدس، که دوران جهاد اصغر با سربلندی رزمندگان اسلام به پایان رسیده بود و دوره ی جهاد اکبر فرا روی آنان خود نمایی می کرد، امام شهیدان راهی نو را فراروی بسیجیان گشود، راهی نورانی که استمرار آن سربلندی و عظمت و شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی را نوید می داد.

ادامه مطلب ...

تهمت زنی علیه مسئولان کشور در جهت خواست دشمن است

رهبر فرزانه انقلاب:

تهمت زنی علیه مسئولان کشور در جهت خواست دشمن است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتقاد از فضای تهمت زنی و شایعه سازی بر ضد مسئولان کشور تأکید کردند: اینگونه کارها در جهت خواست دشمن است، زیرا مسئولان کشور،‌ همه کسانی هستند که زمام کشور را بدست دارند و مردم باید به آنها اعتماد و حسن ظن داشته باشند.

ادامه مطلب ...

هفته بسیج گرامی باد

گزیده بیانات پیرامون هفته بسیج

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):

ــ بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد.

ـ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید.

ـ بار دیگر تأکید می‌کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت.