ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

تب مد یا تب تباهی و هرزگی

راوی امروز برای اولین بار می خواهد واسه شما بنویسه از اون چیزیکه مغز جوان های ما رو از کار انداخته ا ز اون چیزی که اراده خلاقیت و شخصیت و در یک کلمه هویت و وجود جوان ها را از اوون ها گرفته آره منظورم مد تو ای پدر سالهای خیلی دور خیلی نزدیک و تو ای مادر سالهای فاصله و بی فاصله با تو هستم که الان در حال حاضر دقدقه تو بررسی ژورنالهای خارجی و جستجو در کانال های ماهواره و... هست تا قبل از همه بتونی مد سال و مد فصل و مد ماه و مد هفته و شاید هم یه روزی مد روز و ساعت تو تن خودت کنی بدون اینکه بدونی چرا ؟

ادامه مطلب ...

مقابله با جنگ نرم

ایمان نیوز

چه کار کنیم تا بتوانیم با بهره‏گیری از ساز و کارهای مختلف از اعمال تهدیدات نرم پیشگیری کنیم و یا از دامنه اثرات اجتماعی فرهنگی و سیاسی آن ها را کاست و یا از میان برد.

برای مقابله با جنگ نرم، نخست باید ویژگی‌های این نوع جنگ را آنالیز کرده و خوب بشناسیم و بدانیم که جنگ نرم با جنگ سخت، چه تفاوت‌هایی دارد. آنچه در جنگ سخت مورد هدف قرار می‌گیرد، جان انسان‌ها، تجهیزات، امکانات و بناهاست که معمولا در این مواقع با استفاده از همین مسائلی که مورد هدف قرار گرفته است، افکار عمومی علیه دشمن فعال می‌شود، در حالی که در جنگ نرم آن چه هدف قرار می‌گیرد، افکار عمومی است.

ادامه مطلب ...

جنگ نرم در کلام رهبری

۱-این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید...

۲-شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است

۳-خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.

ادامه مطلب ...