ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

بیش از 300 آیه شریفه در بحث مهدویت

  بیش از 300 آیه شریفه در بحث مهدویت 

 یک کارشناس امور دینی از اختصاص بیش از 300 آیه قرآن به مهدویت گفت و تاکید کرد: هدف از ظهور بهاری شدن دل های انسان هاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اباذری، کارشناس امور دینی در نشست مهدویت ....

  بیش از 300 آیه شریفه در بحث مهدویت 

 یک کارشناس امور دینی از اختصاص بیش از 300 آیه قرآن به مهدویت گفت و تاکید کرد: هدف از ظهور بهاری شدن دل های انسان هاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اباذری، کارشناس امور دینی در نشست مهدویت که از سوی بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن در تهران گفت: در آیات متعددی از قرآن کریم به موضوع مهدویت اشاره شده است که این وعده آفریدگار هستی برای ما بسیار لذت بخش است.


وی اظهار داشت: در حال حاضر با وجود اهانت های فراوانی که دشمنان اسلام در قالب فیلم، مانند فیلم فتنه و کاریکاتور علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) انجام می دهند، خوشبختانه می بینیم که امسال کتاب قرآن پرفروش ترین کتاب در کشور هلند می شود و نیز نام حضرت محمد(ص) بالاترین رشد را در میان نام های دیگر دارد.

وی بااشاره به اینکه یکی از علت های پررنگ شدن بحث مهدویت اقبال بی نظیر مردم نسبت به این موضوع است، تصریح کرد: خدا می خواهد دین حق را بر همه ادیان قالب کند و دین اسلام به دین واحد جهانی تبدیل شود.

وی بااشاره به آیه 33 سوره مبارکه توبه، اضافه کرد: نوری را که خداوند روشن کرده است، دشمنان نمی توانند آن را خاموش کنند و خداوند اراده کرده است که به سرمنزل مقصود برساند.

وی با اشاره به روایاتی از کتاب های تفسیر قدیمی افزود: آن کسی که می آید دین اسلام را بر همه ادیان برتری می دهد، مهدی موعود (عج)، فرزند حضرت زهرا (س) است.

وی ادامه داد: خداوند در یک لحظه می تواند اراده کند و امام زمان (ع) را میان مردم بفرستد و این کار مهم شکل بگیرد، اما مشیت الهی این گونه است که مومنین هم در این امر سهیم باشند و با تلاش خود در تحقق عدالت جهانی شریک شوند.

وی گفت: آنچه در این زمینه به عهده خداست، قرار دادن یک رهبر معصوم که تجلی تمام فضایل و نیکی ها و کمالات باشد و در اختیار دادن یک برنامه جامع، کامل و فراگیر است که براساس آن بتوان عالم را به زیباترین شکل اداره کرد.

وی بااشاره به اینکه هر کس از هر قشری باید برای انجام این تحول کار مفیدی انجام دهد، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز دشمنان در فیلم هایشان چهره خشن، صفاک، خون ریز و بی رحمی از امام زمان (ع) نشان می دهند و ما باید آن حضرت را آن گونه که هست به جهانیان بشناسانیم.

وی بااشاره به آیه 7 سوره مبارکه حدید اظهار کرد: خداوند زمین را بعد از مردنش زنده و احیا می کند و در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) گنج های خود را بیرون می ریزد.

وی با اشاره به اینکه یکی از القاب آن حضرت به معنای بهار مخلوقات است، بیان داشت: عالم هستی در زمان ظهور امام زمان (ع) زیباترین دوران خودش را می بیند و هدف از ظهور بهاری شدن دل های انسان هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد