ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

هولو کاست

هولو کاست در زبان یونانی به معنی سوزاندن انسان ها میباشد.این دروغ بزرگی که صهیون ها به غربی ها خروندن .یه دروغ که خیلی جای بحث داره .

بحث هولوکاست تقریبا به جنگ جهانی دوم بر میگرده.این جریان از اون زمان توسط برخی تشکلها ومهافل صهیونیستی ونه در مجامع رسمی دیگر پیدا شد.چونکه در آمریکا ‌‌‌‌/اروپا رم و واتیکان که نقش اساسی در دنیای اون روز داشتند هیچ سندی برای چنین واقعه ای در اون روز وجود نداره.و حتی بعد از این ماجرا واتیکان اعلام میکنه از کوره های آدم سوزی بی خبره.

اما واقعیت...در جنگ جهانی دوم آلمان ها مانند تمام مخالفانشون اردوگاه اسرا  داشتند که توی اون اردوگاه ها هر قوم و ملییتی پیدا می شد.در سال های میانی و رو به پایان جنگ بیماری تیفوس در اردوگاههای اسیران در خاک آلمان و بخشی از لهستان امروز شیوع پیدا کرد.در اون زمان امکانات پزشکی آلمان کم بود و نمی تونست جلوی این بیماری رو بگیره و به ناچار مجبور به استفاده از روش های دیگه برای مهار بیماری شدند.

آلمان ها با گازه "زیکلون ب"اتاق ها والبسه رو زد عفونی می کردند و با استفاده از سم های مختلف حشرات ناقل بیماری رو از بین می بردند. با این حال این کار ها کفایت نمی کرد.چون خود اجساد ناقل بیماری بودند و حتی با دفن کردن هم این مشکل حل نمی شد و اونها مجبور به  سوزاندن اجساد شدند که پزشکان اردوگاه مجوز چنین کاری رو صادر کرده بودندو این چیز عجیبی نبود و همه این رو میدونستند.

ولی بعد از جنگ زمزمه ای بلند شد که این اتاق ها اتاق های آدم سوزی بودند.بعدن هم گفتن این اتاق ها اتاق های گازی بودند که یهودی ها رو در اون خفه می کردند و بعد هم می سوزوندند و این مطلب جالبه که در اون شرایط جنگی و کمبود امکانات چطور ممکنه که ۶میلیون نفر ابتدا در اتاق گاز کشته بشن و بعد اون ها رو در کوره بسوزونند؟

دروغ بودن این مسئله رو خود محققین غربی اثبات کردن.افرادی مثل پروفسور" فوریسون"که بعدها مورد خشم کانون های صهیونیستی قرار میگیره به صراحت میگه :"این حرفها رو حتی ما هم باور کرده بودیم ولی بعد از تحقیقات و بررسی اسناد بجا مانده از دادگاه نورنبرگ و ارشیو محرمانه یهود در فرانسه به دروغ بودن این موضوع پی بردیم." فوریسون می گوید بعد از تحقیق بسیار بر روی اسناد (تخصص اصلی فوریسون سند شناسی است) وگفتگوی بسیار با سم شناسان متعدد همه اونها معتقد بودند که اصلآ چنین کشتاری در حالت عادی امکان پذیر نیست چه برسه در زمان جنگ ! و اضافه می کنه "من حتی باز مانده ای از این حادثه پیدا نکردم!" .

برگرفته از سخنان محمد تقی تقی پور (کارشناس مسائل صهییونیسم )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد