ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

» من می خواهم طرفدار خاتمی باشم ... اما نمی شود

 لطفا مطلب را تا آخر مطالعه نمائید....

 

 » من می خواهم طرفدار خاتمی باشم ... اما نمی شود

 

 

چون ...

با اینکه در هشت سال ریاست جمهوری او تغییری در کشور مشاهده نشد . ولی او باز هم صحبت از تغییرات می کند .

وقتی احمدی نژاد را می بینم که به یاری بازنشسته ها آمد نمی توانم به شخص دیگری فکر کنم

وقتی می بینیم که همه مردم می توانند ( در دوره نهم ریاست جمهوری ) بیمه باشند نمی توانیم به شخص دیگری فکر کنیم .

وقتی می بینیم که در دوران اصلاحات به روستاییان توجهی نشده نمی توانم به اصلاحات فکر کنم .

وقتی می بینم که دشمنان ایران برای روی کار آمدن خاتمی لحظه شماری می کنند با خود می گویم آیا خاتمی اینقدر به نفع آنها کار کرده ؟ پس نمی توانم به خاتمی فکر کنم .

وقتی در حرکت و تفکر انقلابی احمدی نژاد انحرافی ندیدم و برعکس وقتی خاتمی می گوید : (( برای نابودی این تفکر صلوات )) اصلاً نمی توانم به انتخاب خاتمی فکر کنم .

وقتی به عقب بر می گردم و عقب نشینی در برابر غرب و تعلیق فعالیت های هسته ای را در دولت اصلاحات می بینم ، نمی توانم به خاتمی فکر کنم .

وقتی به آینده می نگرم  که با روی کار آمدن دولت اصلاحات ممکن است فعالیت های فضایی و ماهواره ای ما هم به حالت تعلیق در بیاید به هیچ وجه نمی توانم به اصلاحات فکر کنم .

وقتی می بینیم که دولت نهم با همه قوای خود برای مردم تلاش می کند و همه شاهد نتایج این تلاشها هستند نمی توانم به شخص دیگری فکر کنم .

وقتی می بینم که به جای اینکه من بابت مشکلاتم به رئیس جمهورم احمدی نژاد مراجعه کنم ، رئیس جمهورم برای رسیدگی به مشکلات من به شهرم می آید نمی توانم به شخص دیگری فکر کنم .

وقتی می بینیم که خاتمی شعار اصلاحات را سر داد اما اصلاحات واقعی و درست را احمدی نژاد انجام داد نمی توانم به حرف و شعارهای مردم فریب دیگران دلم را خوش کنم .

وقتی میبینم که خاتمی با وجود اینکه لباس روحانیت را پوشیده ولی حد و مرزی برای دین اسلام قائل نیست نمی تونم از اون طرفداری کنم .

وقتی می بینم که در بین طرفداران اصلاحات ، مخالفین اسلام ، مخالفین تفکر انقلابی و مملکت اسلامی هم وجود دارند به خودم اجازه نمی دهم که خود را طرفدار اصلاحات بدانم .

وقتی می بینم برخی طرفداران اصلاحات با شهدای ما مشکل اساسی دارن و خیلی از آنها مانع حضور شهدای ما در دانشگاه ها می شوند نمی توانم به خودم اجازه بدهم که طرفدار اصلاحات باشم .
من می خواهم که طرفدار خاتمی باشم ... اما نمی شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد