ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

تا آخر در مقابل چپاول‌گران بیت‌المال می‌ایستم

احمدی نژاد در جمع مردم رباط کریمتا آخر در مقابل چپاول‌گران بیت‌المال می‌ایستم

رئیس‌جمهور با ذکر مصادیقی از بهره‌برداری شخصی از بیت‌المال گفت: اگر تک تک مردم جای من بودند هرگز در برابر زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی آمدند.

6/3/1388

تا آخر در مقابل چپاول‌گران بیت‌المال می‌ایستممحمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در در جمع پرشور و گسترده مردم شهرستان رباط کریم که در ورزشگاه الهیه جمع شده بودند با اشاره به ویژگی‌های رباط کریم گفت: حضور در این شهرستان، دیدار خوبی‌ها و دیدار مردمان پاک، دلهای صاف، دستان پربرکت، مردمان سخت کوش و مفید به حال ایران است.

احمدی نژاد در جمع مردم رباط کریمتا آخر در مقابل چپاول‌گران بیت‌المال می‌ایستم

رئیس‌جمهور با ذکر مصادیقی از بهره‌برداری شخصی از بیت‌المال گفت: اگر تک تک مردم جای من بودند هرگز در برابر زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی آمدند.

6/3/1388

تا آخر در مقابل چپاول‌گران بیت‌المال می‌ایستممحمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در در جمع پرشور و گسترده مردم شهرستان رباط کریم که در ورزشگاه الهیه جمع شده بودند با اشاره به ویژگی‌های رباط کریم گفت: حضور در این شهرستان، دیدار خوبی‌ها و دیدار مردمان پاک، دلهای صاف، دستان پربرکت، مردمان سخت کوش و مفید به حال ایران است.
وی افزود: مردم این دیدار همواره برای ملت ایران مفید بودند و مردم مومن و سنگربان عزت و عزمت ایران بودند که در کار صنعت، کشاورزی و خدمت در خط مقدمه ایران قرار دارند.
رئیس جمهور با اشاره به وظایف دولت اسلامی گفت: در سفرهای قبل، از عدالت خواهی، دفاع از مظلومان مقابل با ستمگران، تلاش برای پیشرفت کشور، دعوت برای اخلاق خوب، نگاه به مسئولیت به عنوان یک وظیفه و خدمت، حفاظت از منافع ملی صحبت به میان آوردم.
احمدی نژاد افزود: اما وظیفه دیگری که جز مهمترین وظیفه یک دولت اسلامی است، دفاع از حق است که در مبدا هستی قرار دارد و مطلقا به خدا نشات می‌گیرند و نور و روشنایی و هر چه از خدا باشد حق است.
وی در ادامه اظهار داشت: عشق، محبت، عزت، علم، حکمت و قدرت الهی همه حق هستند و حکومت‌ها در کنار هم اگر به خدا متصل باشند حق و ماندگار هستند و اگر متصل به خداوند نباشند از بین خواهند رفت و اگر دولتی متصل به خدا بود باعث برکت است و گرنه چیزی جز ظلمت برای ملت خود به ارمغان نمی‌آورد.
رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های دولتی که به حق متصل نیست، گفت: اگر دولتی به حق متصل نبود نباید انتظار داشته باشیم که بتواند منشاء خیرات و برکات برای ملت‌‌ها باشد و آن دولت، دولتی باطل و بی‌ریشه است و جایی در دنیا ندارد و مثال او در قرآن کفی است که بر روی آب قرار دارد.
احمدی نژاد حق را در خدمت مردم دانست و اظهار داشت: حق به نفع مردم و در خدمت مردم است و دولتی که به دنبال حق و مدافع حقوق اقشار مختلف مردم است، در برابر زیاده خواهی‌ها و دست اندازی‌ها به بیت المال و رانت خواری‌ها می‌ایستد و از حقوق ملت دفاع می‌کند.
وی ادامه داد: بدانید که راه حق بهترین مسیر برای پیروزی و عزت است و این مسیر بهترین راه در نزد خداوند است و شما مردم که با صبر و مقاومت خود دشمن را مایوس کرده‌اید، حق هستید و بدانید که همیشه حق پیروز و سربلند است.
رئیس جمهور با اشاره به فداکاری‌های حضرت فاطمه زهرا برای دفاع از حق گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع حق بود و برای دفاع از حق جان و سلامت خود را فدای دفاع از حق کرد و اگر دولت اسلامی در برابر جو سازی‌ها تسلیم شود و از حق مردم عدول کند، باید بداند که جهنم سوزان الهی در انتظار او است.
احمدی نژاد با تاکید بر یار و غمخوار بودن دولت برای مردم گفت: دولت باید در کنار ملت و غمخوار ملت باشد و دولت نمی‌تواند در برابر اتلاف حقوق ملت و گشنه نگه داشتن عده‌ای و سیر بودن عده ای دیگر سکوت کند و دولت اسلامی باید مدافع حقوق ملت باشد.
وی ادامه داد: برای دفاع از حق ملت، ایستادن بر روی عدالت و دفاع از حقوق مردم سخت ترین وظیفه است چرا که قلدر‌ها و گروه‌ها راحت نمی‌نشیند که حقوق ملت به طور کامل اعاده شود و افرادی که می‌خواهند بیشتر از حق خود بهره برداری کنند در برابر دولتی که بخواهد از حق ملت دفاع کند، می‌ایستند.
رئیس جمهور یکی از مهمترین مشکلات کشور را را توزیع منابع دانست و گفت: امروز یکی از مشکلات مهم کشور توزیع منابع مالی و تسهیلات ارزان قیمت بین افشار گوناگون و ملت است و بسیاری از افرادی که حدود 1500 نفر هستند و منابع بانکی را در اختیار گرفته‌اند، بسیاری از پول‌ها را دریافت کرده‌اند و حتی آنها را پس نداده‌اند، آن پول‌ها را امروز وارد مسکن کرده‌اند و حتی در برابر استرداد آنها مقاومت می‌کنند.
احمدی نژاد با اشاره به درخواست دولت از این افراد برای پس دادن پول‌های دریافت کرده‌اند، گفت: دولت کارگروه هایی را از 3 سال قبل تشکیل داد و این افراد را نفر به نفر دعوت کرد و از آنها خواست که بیت المال را بازگردانند اما از هر کدام که این درخواست را می‌کردیم در مقابل آن امواج تبلیغاتی علیه دولت به راه می‌افتاد و سیاست های دولت را سیاست‌های اشتباهی می‌نامیدند.
وی افزود: ما می‌گوییم چرا این سیاست‌ها غلط است که یک نفر 100 و 10 میلیارد تومان تومان برای ساخت کارخانه و واردات آهن از بانک دریافت می‌کند اما هیچ کدام از این کار را انجام نداده و پول را وارد بورس بازی کرده است و یک دادستان شجاع در قزوین وی را خواست و به او گفت که این پول‌ها را به بیت المال بازگردانید و زمانی که وی از پس دادن این پول‌ها خودداری کرد، وی را بازداشت کرد و به زندان انداخت و به او گفت اگر پول مردم را باز نگردانی در همین جا خواهی ماند، اما به نحو بازداشت او، از 100 نقطه صدها تلفن و صدا علیه آن دادستان به صدا در آمد و برای او پرونده‌ای در تهران درست کردند و آن پرونده را از آن دادستان گرفتند و به تهران دادند و گفتند که باید هر دو پرونده در یک جا بررسی شود لذا آن پرونده را از آن دادستان گرفتند.
احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: نباید کشور به گونه‌ای باشد که یک جوان برای دریافت یک وام 5 میلیونی برای ودیعه مسکن دچار مشکل باشد اما یک آدم گردن کلفت بتواند صد و ده میلیارد و دیگری 80 میلیارد وام بگیرد و به بهانه ساخت کارخانه، آن پول را علیه ملت به کار بگیرد و ظرف 4 الی 5 سال دو برابر آن پول را به جیب بزند و بعد از آن 2،3 میلیارد خرج کند و تنها بلندگوها را بسیج کند، لذا دولت اسلامی باید در برابر این فشارها بایستد و عقب نشینی نکند.
وی گفت: برخی به من می‌گویند بسیار سرسخت هستی و چرا کوتاه نمی‌آیی؟ اما من از زبان شما مردم رباط کریم می‌گویم که اگر تک تک مردم که اینجا حضور دارند جای من بودند هرگز در برابر زیاده خواهی‌ها کوتاه نمی آمدند.
رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: فردی در 8،9 سال قبل مسئول بخشی بود و در اطراف تهران بهترین زمین را در نزدیک دماوند به مساحت 30 هکتار و از بهترین زمین های آنجا، با زد و بند‌ها و بر خلاف قانون تصرف کرده بود و حالا که ما به سراغ او می رویم و به او می‌گویم که این زمین برای مردم است، او مقاومت می‌کند و اگر مسئولی می‌تواند این زمین را تصاحب کند مردم از او محق‌تر هستند که این زمین را دریافت کنند.
احمدی نژاد همچنین اظهار داشت: به محض اینکه به آنان می گوییم که این زمین ها را به برگردانید تا جوانان در آن کار کنند، صدها صدا بلند می‌شود و سیاست های دولت را محکوم می‌کند اما بدانند که ما و مردم از این تبلیغاتی ترسی نداریم و تا احقاق حقوق مردم می‌ایستیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد