ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

ایمان نیوز

سیاست بین الملل - فرقه شناسی - مهدویت

سخنی با معین الضعفا

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی                  یاد حرم دلم رو دیوانه کرده ساقی


 

آقای مهربانم سلام ‍؛


الان که دارم این جملات رو می نویسم بغض غریبی گلویم را گرفته  

شوق دیدارت وجودم را احاطه کرده 

عشق تو دلم را ویرانه کرده و بنای پنجره فولادت را در آن بنا نهاده  

می دونی کاش منم یه روز ، فقط یک روز در سال می تونستم خادم اون حرم طلایی شما بشم. 

مگه خواسته بزرگیه؟ 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


 

باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی                  یاد حرم دلم رو دیوانه کرده ساقی


 

آقای مهربانم سلام ‍؛


الان که دارم این جملات رو می نویسم بغض غریبی گلویم را گرفته  

شوق دیدارت وجودم را احاطه کرده 

عشق تو دلم را ویرانه کرده و بنای پنجره فولادت را در آن بنا نهاده  

می دونی کاش منم یه روز ، فقط یک روز در سال می تونستم خادم اون حرم طلایی شما بشم. 

مگه خواسته بزرگیه؟ 

آره ، برای من که سنگینی بار گناهانش دوش فلک رو خسته کرده ، آرزوی دست نیافتنی ست. 

ولی شمایی خانه ات بیت الحرام فقراست و طوافش میکنند  

 ضامن بچه آهو شدی و از تیر صیاد نجاتش داده ای ... 

ضامن من حقیر کمتر از آهو هم باش و از تیر روزگار نجاتم بده. 

چراکه زخمی شمشیر زهر آگین فتنه های روزگارم   

 

 آقا ... امیدم بعد از خدا شما هستی  

یا معین الضعفا

 

خیلی دلم واست تنگ شده اما خدا رو شکر ، که هر چی به عید نزدیک تر می شیم دلم آروم می شه اما شور میزنه میدونی چرا؟؟؟


می ترسم یه وقت تا اون موقع یه کاری کنم که دیگه راهم ندی ...  واااااااای ..........


 

خدا نکنه....(ان شاء الله که این جوری نمی شه)


 

خدا کنه زودتر عید بیاد... تا یه بار دیگه بریم توی       بغل        خدا..


 

آقا شب و روز، خواب و بیداری همش توی حرمم....


 

می گن وقتی یه نفر قصد زیارت می کنه از همون موقع زائر حساب می شه..


 

حالا من یه سوال دارم!!!


 

من یه عده ای رو می شناسم که هر لحظه قصد زیارت دارن . اینا همیشه زائرن؟؟؟؟؟!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.mohsen86.blogfa.com

مبارزه با استکبار ستیزی ؟؟؟!!!!!!!
این که معنی عکس خودشو می ده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد